zaterdag 2 februari 2013

oude spijkerbroek en blouse word...

Nichtje Jacey kwam logeren en toen ze niet wilde slapen ben ik maar achter de naaimachine gaan zitten!
1 spijkerbroek die te kort was geworden, 1 spijkerbroek met een groot gat in de knie en een blouse van opa. De linkse hebben de dames uitgezocht voor de rokjes, de rechtse wordt dus nog een andere keer gebruikt.


voorkant rokjes....
sorry weer gedraaid!


en de achterkant...
nu nog even samen poseren!
('smorgens na een korte nacht aangezien de dames om 12 uur pas gingen slapen)
en op aanvraag allebij met heel veel vlechtjes...
 

1 opmerking:

  1. Hey, viavia toevallig op je blogje terecht gekomen. Deze rokjes zijn een goed idee, ga ik zeker ook eens maken voor mijn dochter.

    Ik heb me volger gemaakt :)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen