donderdag 23 februari 2012

zuurstok-jurk

Jurk patroon Abacadabra 62,

Ik heb geleerd dat het patroon haar wel leuk staat maar de zelf uitgekozen stofjes een hoog zuurstokgehalte hebben!
(de geel gestreepte was een zelfgemaakte dekbed-overtrek van het ledikant maar vind roze,bloementjes en vlindertjes niet zo leuk voor Kyan)
Onderste laag had ik beter ook roze kunnen maken, helaas is de stof op anders had ik het nog veranderd!!

Maar ik vind hem mooi mama!!

(wel nog een bijpassende legging en shirt gemaakt op mijn locker die hier sinds gisteren mijn naaimachine is komen versterken!)

Ik ben mooi, we kunnen gaan!!




de ophaaltjes in de bovenste rok zijn gemaakt met kam-snaps zodat de jurk wel nog makkelijk gestreken kan worden.
en de knoopjes op de rug zijn, u raad het al...
KAM-SNAPS ideaal!!

1 opmerking: